FAQ

Oto lista najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami

Według obowiązującego prawa konsultacje z naszymi ekspertami są zupełnie bezpłatne. Nasi doradcy zostają wynagradzani poprzez prowizję od banków, lecz tylko w przypadku zatwierdzenia i uruchomienia kredytu. Niemniej jednak nie współpracujemy z żadnych określonym bankiem, w związku z czym oferty są w pełni obiektywne. Naszym celem jest zapewnienie jak najlepszej decyzji kredytowej, działając w interesie klienta.

Z kolei dla klienta oznacza to, że korzystając z pomocy naszego eksperta kredytowego, nie ponosi on żadnych dodatkowych kosztów, a otrzymuje korzystne warunki kredytu.

W celu umówienia się na konsultacje z naszymi doradcami należy wypełnić formularz kontaktowy, który jest dostępny na naszej stronie głównej dofin.pl.

Po zapoznaniu się z formularzem skontaktujemy się z Państwem na podany numer telefonu.

Pierwszym etapem każdej konsultacji jest rozmowa telefoniczna, na której omawiamy cały przebieg współpracy. W związku z tym każdy ekspert powiadamia swojego klienta, o tym w jaki sposób powinien się przygotować i jakie dokumenty ze sobą zabrać na dalszy etap spotkań.

Pierwsza konsultacja trwa zazwyczaj około 30-60 minut. Podczas niej omawiamy zakres i możliwości naszej współpracy. Natomiast w przypadku kolejnych spotkań czas ten jest elastyczny i dostosowany do indywidualnej sytuacji klienta. 

Czas oczekiwania na konsultacje zależy od liczby zgłoszeń i naszego obłożenia pracą. Może się zdarzyć, że konsultacja odbywa się tego samego dnia lub też kilka dni później.

Jednakże, dla klientów z zawartą umową przedwstępną, zawsze staramy się zapewnić możliwość szybszej konsultacji. W takich przypadkach podejmujemy wszelkie starania, aby spotkanie miało miejsce jak najszybciej.

Podczas naszych konsultacji klienci otrzymują kluczowe informacje dotyczące wszystkich aspektów związanych z finansowaniem. Rozważamy cały proces uzyskiwania kredytu, aby był on w pełni zrozumiały dla każdego. Wyjaśniamy, co dokładnie wpływa na całkowity koszt kredytu oraz jak działa wkład własny. Następnie pomagamy zrozumieć wszystkie detale ofert bankowych i wskazujemy, która z nich jest najkorzystniejsza.

W zależności od konkretnego rodzaju konsultacji, informacje te mogą być jeszcze bardziej szczegółowe. Zawsze staramy się odpowiadać na pytania klienta w sposób jasny i klarowny.

Klient ma pełne prawo do niekontynuowania współpracy z nami bez ponoszenia żadnych konsekwencji. Szanujemy decyzje wszystkich klientów, w związku z czym jeśli ktoś zrezygnuje, w pełni to zrozumiemy. 

Dlatego też chcielibyśmy, aby klient był z nami szczery i jeśli nie będzie chciał kontynuować współpracy już na wstępie, to powiadomił nas o tym. Pozwoli nam to efektywniej zarządzać czasem i zasobami.  

Nie trzeba mieć znalezionej nieruchomości umawiając się na konsultacje z naszymi ekspertami. Co więcej jej brak, może okazać się nawet sporym plusem, ponieważ nasi doradcy pomagają oszacować budżet i możliwości finansowe. W związku z tym klient uzyska informacje, na jaką kwotę mieszkania lub domu może sobie pozwolić, tak aby poradzić sobie finansowo. 

W razie jakichkolwiek pytań można się z nami skontaktować poprzez e-mail biuro@dofin.pl lub pod numerem telefonu +48 512 570 750

Kontakt z naszą administracją możliwy jest w godzinach 10-18. Natomiast jeśli chodzi o przeprowadzanie konsultacji, staramy się dostosować do możliwości klienta. Rozumiemy, że każdy ma pracę i swoje obowiązki, w związku z tym w tej kwestii pozostajemy elastyczni. Dlatego też często przeprowadzamy konsultacje w godzinach wieczornych, tak aby klient mógł na spokojnie znaleźć czas. 

Czas oczekiwania na uzyskanie kredytu zależny jest od indywidualnej sytuacji danego klienta. Niemniej jednak mieści się on w przedziale od 2 tygodni do 4 miesięcy.